توجه!!!
با توجه به اينکه سايت مدت طولانی هست که آپديت نشده است لذا قيمت ها به روز نمي باشند ( اکثر قیمت ها دلار 3800 تومانی می باشد ) و امکان خريد از سايت بسته شده است. جهت آگاهي از قيمت هاي جديد و روش خريد لطفاً با فروشگاه تماس بگیرید.                                  با تشکر مدیریت فروشگاه میترکالا
 

انبردست تاشو چندکاره گربر GERBER

انبردست تاشو چندکاره گربر GERBER

وضعیت: موجود
برند محصول: GERBER BEAR GRYLLS
قیمت:  
950,000ريال
انبردست تاشو چندکاره گربر GERBER - انبردست جیبی چندکاره گربر - مناسب برای استفاده در تمام مکان‌ها - مناسب برای استفاده در تمام مکان‌ها - دارای قابلیت تاشو به سمت دسته - دارای وزن سبک، طراحی زیبا و کوچک - دارای ابزار چاقو، اره، سوهان، پیچ‌گوشتی، پانچ و ... - دارای بدنه کاملاً استیل بادوام و ضدزنگ - دارای کیف برزنتی قابل اتصال به کمر  - ساخت کمپانی GERBER BEAR GRYLLS آمریکا - مونتاز چین
خوشبختانه این انبردست که برای شما معرفی می‌شود، وزن سبک 250 گرمی و طراحی کوچک و جمع‌ وجور آن باعث می‌شود که تمام ابزارهای مختلف تعبیه‌ شده در آن را در یکجا و به‌ راحتی در جیب خود داشته باشید و در هر مکان و زمانی که لازم دارید و برای حل مشکلات مختلف، استفاده کنید.

برخی ویژگی‌های اصلی که در انبردست جیبی چندکاره GERBER تعبیه‌ شده است، شامل ابزارهای انبر دست، پیچ‌گوشتی، سوهان، پیچ‌گوشتی با سر دوتایی صاف، اره، پانچ یا منگنه چرمی، چاقو، سیم‌چین، درب بازکن بطری و تعداد 12 نوک مختلف پیچ‌گوشتی  که شامل: نوک تخت- جهار گوش - خورشیدی - آلنی و .. می باشد.

تمام سخت‌افزارها و ابزارهای انبردست گربر تاشو از فولاد و استیل ضدزنگ بسیار سخت، کیفیت عالی و بادوام ساخته و طی فرایند سیاه شدن، به رنگ تیره تبدیل‌شده‌اند.



دسته بندی محصولات
مقالات مرتبط با محصول
مقاله مرتبط با این محصول وجود ندارد.
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×